Tato stránka by vás měla provést tvorbou vaší postavy na Magilarp. Jdeme na to!
Než začneme: Pro letošek není možné pokračovat s postavou z prvního ročníku. Stoletý posun část postav zabil přirozenou smrtí a někteří další za záhadných okolností zemřeli nebo se ztratili. Optejte se případně orgů. Dále: NEMAGICKÉ POSTAVY nejsou běžně dostupné – vzhledem ke konceptu larpu. Pokud byste nějakou chtěli hrát, napište orgům. (Není to nemagilarp, ale magilarp)
1) Zamyslete se, na co by se váš mág měl specializovat.
- Odražte se od sedmi magických elementů popsaných v článku o magii.
- (Můžete také nahlédnout do systému hry a tabulky efektů, ze kterých si budete skládat kouzla. Najdete je zde.)
2) Jak zkušenou postavu chcete hrát?
- Přečtěte si článek o příběhu, o magickém společenství a o magických titulech.
- Věříte si na arcimága? Orientujete se tedy v magické politice a dokážete debatovat o problematice magie stínu? Pokud se v systému zase tolik neorientujete nebo nechcete aktivní a částečně politickou postavu, můžete zvolit některý z nižších titulů. Hrát kamarádova učedníka může být také zábava.
- V průběhu larpu bude možné získat vyšší magické tituly. To je důležité zejména proto, že v Ateranském společenství většinu věcí rozhoduje sněm tvořený pouze mistry a arcimágy.
-
DŮLEŽITÉ: Na úroveň vzdělání se váže např. to, jak silná kouzla můžete mít (podívejte se sem). Aby si všichni nenapsali samé arcimágy, máme na mistry a arcimágy limit. Tituly obdrží ti, kteří— a) budou mít nejlepší příběh a charakter postavy (výstižný a stručný, to neznamená dlouhý),— b) o něj stojí (a nechtějí hrát třeba postavu učedníka),— c) charakterník odešlou do týdne po spuštění registrace*.Poznámka: Od mistrů, ale ještě více od arcimágů se očekává aktivní hra, očekává se, že se budede alespoň zčásti účastnit i politických linek larpu.*) Jednak proto, abyste měli větší motivaci ho zavčasu poslat, jednak proto, že o zkouškovém/pololetí musíme vyšetřit čas a ty tituly popřidělovat.
3) Jakou rasu chcete hrát?
- Seznam hratelných nárůdků je dostupný zde. Každý má drobnou výhodu na určitý typ magie.
- Zamyslete se nad tím, jak na postavu seskládáte kostým. Podívejte se sem do sekce „Co s sebou“.
4) Odkud pochází? Jaký je její příběh?
- V jaké se narodila rodině? Byla to úplná milující rodina? Matky zmírající při porodech a skřeti, co vypálili rodnou vesnici, jsou velké klišé; pokud chcete pro svoji postavu do startu osud sirotka, zkuste být originální.
- Jak jí její původ ovlivnil? Jaké to bylo prostředí? Učila se magii jinde, nebo už v Ateranu? Volné mantinely pro vaši tvorbu postavy co se týče světa jsou zde.
- Jaké má závazky ze své minulosti? Komu ublížila, koho naopak miluje atp.?
- Jak se staví k magii stínu? Používala by ji ráda, či nikoliv?
- Jak se jmenuje? Jméno musí sedět k dané rase. Vznešený elf Alois von Brambora patří do ateranského kabinetu kuriozit, kde bude pečlivě střežen pod magickým zámkem. Jméno by také mělo sedět k příběhu.
5) Jaký je její charakter?
- Obecná rada pro začátečníky zní: Nevymýšlejte šílenou postavu, co má vlastnosti splácané jako když Pejsek a Kočička pekli cheesecake. Je lepší pro začátek vytvořit uvěřitelnou postavu, která je od vás odlišná třeba jen v jedné, dvou vlastnostech.
- Nezapomeňte na fobie, zlozvyky a další věci, co z vašich polobohů udělají někoho uvěřitelného. Tyto fobie a zlozvyky by měly souviset s příběhem (např. nesnáší troubení rohů, protože jí sestra budila troubením rohu do ucha apod.)
- Napište si postavu tak, aby vás ji bavilo hrát. Máte rádi, když se do hry pořádně ponoříte? Potom si nepište smíška, který každou situaci chce shodit.
6) Čeho chce dosáhnout? Jaké jsou její cíle?
- Alespoň některé cíle by měly být dosažitelné na Magilarpu.
- Nezapomeňte zapojit náš příběh, různé strany magických politických konfliktů a na fakt, že se jedná o setkání nejmocnějších mágů v dané části světa.
Otázky k postavě
Registrační formulář obsahuje i otázky na vaši postavu. Pro případ, že by registrace byla rychle zaplněna, doporučujeme proto promyslet si následující otázky (kromě ordinérního jména, příjmení, přezdívky, tel. čísla, zdravotních problémů atd.):
- Jméno a příjmení postavy (Prosíme, žádní Gandalfové, Šmajdalfové, Arthasové, Haltové apod… Buďte originální.);
- Rasa postavy (ze seznamu v pravidlech a systému hry);
- Nejvyšší titul, o který stojím (U drtivé většiny z vás se má jednat o vystudované čaroděje, popř. jejich učedníky. Pozor: tituly arcimágů a mistrů se udělují na základě kvalitního charakteru a příběhu; musíte registraci poslat zavčasu. Podívejte se na informace výše.);
- Jaké magii se věnuje? (Jaká magie mu jde nejlépe? Ve které naopak nevyniká? Jsou nějaké magické problémy, které jej zajímají a chtěl by je zkoumat?)
- Původ: rodina, zázemí, prostředí (stačí jen stručně, ale výstižně);
- Její závazky z minulosti (ke komu je vázána, koho miluje, kdo ji nesnáší, komu ublížila… A podobně.);
- Fobie, úchylky, zlozvyky;
- Charakterové vlastnosti (alespoň dvě kladné a dvě záporné);
- Sny, touhy, cíle (Každý by rád něčeho dosáhl. Někdo chce mít svoji magickou věž s magipizzou, jiný armádu věrných zombie-hobitů, další chce mít sbírku trofejí , jinému by stačilo, kdyby mu na pole nelezli trpaslíci (kteří jsou ze všeho nejhorší, že?);
- Cokoli dalšího k postavě;
Postavy s námi konzultujte skrze náš discord server nebo facebookovou skupinu. Konzultovat je můžete ještě před registrací (velmi doporučujeme).